dinsdag 8 november 2011

Eerste bericht....

Tsja, ik ben nieuw hier en ik snap nog niet hoe het werkt... Sterker nog, misschien moet ik dit wel in het engels schrijven? Haha, je snapt het al, een echte beginner. Maar ik zal het wel leren.
Wat mijn bedoeling hier is, is om mijn kennis van allerlei ritmes en percussie-instrumenten te delen. Ook natuurlijk om wat van mijn ervaringen op het podium en rond mijn optredens en repetities te delen.
Zo heb ik vanavond een generale repetitie met een koor. Zaterdag gaan we de Misa Criolla en de Navidad Nuestra van A. Ramirez uitvoeren. Het is alweer een tijd geleden dat ik die stukken gespeeld heb, dus ik heb me goed moeten voorbereiden. Vooral ook omdat de ritmes in die stukken door 4 of 5 percussionisten wordt gespeeld en ik mag het in mijn eentje doen.... Altijd een leuke uitdaging om een vertaling (van 5 naar 1 persoon) te maken die werkt voor het koor.
We zullen straks zien of de dirigent er blij mee is. En ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar het koor van 60 of 70 personen!!
Later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten